يا جماعة محدش يدعى على اولاده بصى جرتى ابنها حصله اية لما دعت علية

أزيكو يافتوكات والله والله والله حاجة تخلى الواحد يموت الف مرة ولا ينطق اىدعوة على عياله بجد اولا صلى على رسول الله نبينا علمنا ان محدش يدعى على اولاده واحنا اقل حاجة بيعملها الولاد نعد ندعى طب لية نأخد لسانه على الدعاء عليهم بالويل لية مندعيش ربنا يهديكم ويبارك فيهم ونستفاد ان احنا بندعلهم بالصالح من فترة كده لية جارة ابنها اية شقى اوى وبيتراخم على البيت كله وبجد الكل متضررمنه بس هى بجد بتتعصب اوى وبتضربة على وشة بالقلم كتير وبتضربة ضرب عنيف ،مع انها منتقبة بس هى مش متعلمة ابنها ده بيتراخم على كل اللى فى العمارة يطلع فى الاسانسير ويفتح الباب ويفضل معطله يضغط استب علشان ميتحركشى المهم ياجماعة ابنها عنده 6 سنين بس بجد شقى بس ممكن تحجمى برضة شقوتة كنت ديما بسمعها وهى بتدعى علية وكنت ببقى متنرفزة جدامخنوقةومخنوقة الشر كلهغضبانة جداومزهولة من كمية الدعا كل خمس دقايق تدعى لحد يوم كنت انا مستنية زوجى فى بوابة العمارة وهى نزلة دعا على الولد فبتقلة وهى نزلة على السلم كان الاسانسير عطلان يارب عربية تفرمك ميعرفوش يلموا لحمك أااااااااااااااااااااااااااااااااااه وانا مخضوضةيالهوى ببصى الواد ساب ايد امه وجرى وهب فجأة جت عربية محملة خشب كبيرة داست على الواد سوتة بالارض وفعلا مكنوش عارفين يلموا الواد أااااااااااااااااااه ياربى وانا انهرت وبقيت برتعش والام تصوت والموضوع بقى أاااااااااااااااااه والله ربنا يعافينا ولا يبتلينا يا جماعة بلاش تدعى يوافق ساعة استجابة ربنا يرحمة ويصبر امه ويسمحها بقى هى على فكرة اتخرست فاترة من اللى حصل

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

افضل حلول للمخدات الفيبر اللي هبطت

وصفة لنعومة الشعر الخشن والمجعد خلطة الحنة لتنعيم الشعر