لكل العندهم مشاكل تهديد بصورهم او ابتزاز

ازيك يا بنات انا حولت اكتب الموضوع في المحتارة بس معرفتش

انا بكتب الموضوع ده وارجو التثبيت عشان يكون فيه حل لكل البنات

انا مش بشجع البنات انها تعمل حاجه غلط

بس انا بدي الحل عشان متقعش في غلط اكبر بكتييير

دلوقتي بقيت بقراء كتير عالمحتارة عن بنات بتعرف ناس وبعد فترة بيهددوهم بصورهم او بتسجيل محدثاتهم

والمصيبه الكبري بقيت اقراء عن ازواج عايزين يجبرة زوجتهم علي فعل الحرام ولا هيفضحها بصروها برضه

وده مكتوب جوة في المحتارة

وللاسف احنا في شريحه كبيرة جدا مننا عندها جهل او عدم درايه ان الموضوع ده ليه حل وسهل اوي

بدل ما روح للبيهددها ويبتزها مرة واتنين وتلاته حتي لو زوجها

وانا بحكم وضعي بشوف ده كتير اوووووووووووووووووووووووووووووي فقررت اعمل الموضوع ده عشان افهم واوعي الاخوات هنا عالتصرف الامثل

دلوقتي في شرطه مكافه التهديد وجرائم النت ورقم تليفونها 108 بتتصلي بيهم وتخدي العنوان وهو سهل اوي في وسط البلد

وبتروحي تقدمي البلاغ وبتوريهم التهديدات والموضوع بيكون سري للغايه يعني محدش من اهلك هيعرف حاجه والمعامله هناك اكتر من راقيه

والموضوع مبيخدش 48 ساعه وبيكونه اتوصله وجابه مين البيهدد وبيتحبس وبيوصل لسجن 5 سنين وغرامه ماليه كبيرة

يعني متخافيش ومتوافقيش علي الغلط والحرام ولو غلطتي وبعتي صورك او اتكلمتي غلط توبي لله والجائي للشرطه

والله والله والله انا ساعدت اكتر من بنت هنا كانت كاتبه مشاكلهم وخلتهم قدمه بلاغات وفيهم الاتحبس فعلا ومحدش من اهل البنت عرف اي حاجه

اوعي تخافي فتقعي في الغلط اكتر يا حبيبتي انتي وهي

انتي غلطتي غلط كبير فعلا جدا بس متستمريش فيه تحت التهديد 

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

افضل حلول للمخدات الفيبر اللي هبطت

وصفة لنعومة الشعر الخشن والمجعد خلطة الحنة لتنعيم الشعر